Jäkla rygg

God fortsättning på er alla!

I dag har jag väldigt ont i ryggen. Inte där jag brukar utan på andra sidan. Typiskt. Det gör tom ont när jag sitter ner. Är så trött på att aldrig kunna lita på ryggen. Känner också av fogarna lite ibland. Har inte kännt av det så tidigt i graviditeten förut. Men något straff ska man tydligen ha. :)

Julen har varit bra, det har slappats en hel del och vi sover länge på morgonen. Även Ludwig är en liten trötter, han är ju iofs uppe längre på kvällen också. Skönt att få slippa ställa väckarklockan ialla fall. På fredag är det dags för mig igen... börjar 07.15 på Claratappen. Det kommer att bli jobbigt. Lättare att gå upp när det är ljust på morgonen än vad det är nu när det är typ natt.

Nej nu ska jag sätta mig och läsa min "braiga" bok. "Brustna hjärtans café"  En lättläst och bra bok. Tips!

Kram

Kommentarer
Postat av: Sofia

Köpt ett stödbälte direkt nu och använd, det är jättebra om du skulle få foglossning, jag använde ett men det fick jag låna så har tyvärr inte kvar det men det ger bra stöd och mildrar det onda. Finns att köpa på lillamirakel.se och är en bra investering

2008-12-29 @ 20:09:38
Postat av: Nina

Har hört att stödbälte är bra också... Fråga din barnmorska om hon kan sätta akupressur, det fick jag och det funkade bra (fick ju ont i ischiasen jag)

Annars ville jag tacka för senast och önska gott nytt år! =)

Kramar Nina

2008-12-30 @ 21:09:31
URL: http://www.ninasegen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0