Härlig helg!

Denna helg har varit bra. I lördags var vi ut till Kilene med syster yster med familj och Roberts bror med familj. Det var härligt väder och vi grillade korv. Vi kom naturligtvis sist, det berodde inte på mig denna gång! Hrm...
I dag har jag varit ute och gått med stavar, skönt,  har inte gjort det på länge nu och det var så gött att gå i skogen och lyssna på bra musik. KENT!!!! På tal om dem, nästa helg ska vi se dem igen, jag, Cissa och Nina. Vi har följt gruppen redan innan de slog igenom på stort.

Senare i dag var jag ner till stan själv, Per och barnen åkte till hans mamma. Jag shoppade mig ett par nya jeans, gardiner till sovrummet och två prydnadskuddar till vår säng. Det blev väldigt bra när jag nu har fått upp gardinerna. Nöjd! Det  bästa med shoppingen är att den kostade mig inte ett öre. Hade fått presentkort på Hemtex av mamma i julklapp, och vi hade fått presentkort på H&M för att vi är så duktiga att handla där. Sån shopping är bäst!!!

Har ni förresten sett att min man har fått en knäpp och börjat blogga han med? Han finns med på mina länkar. Får se hur länge han orkar. Roligt är det ialla fall.

Jag har igen börjat ett nytt liv igen... viktväktarna ... min syster och jag är där igen. Det fungerar så länge man är där så nu ska jag väl försöka mitt bästa. Har gått upp sedan vi gifte oss, hade redan lagt på mig några kilo innan också. Nu är mitt mål att komma i mina Fornarina jeans. De ligger där i garderoben och bara väntar på mig!

Denna vecka ska jag inte till min praktik-skola, utan nu är det skriva som gäller. Usch, det kommer att bli jobbigt, vet inte hur jag ska organisera arbetet riktigt. På torsdag ska jag hem till min handledare på praktiken och intervjua henne lite, och lite annat.

Nu är det tandborstning av knoll och totts tänder som gäller.

Kram från mig

Kommentarer
Postat av: Nina

Ja, viktväktarna... det borde jag också! Kanske är det enda som gäller iallafall. Nu ska jag kolla in din mans blogg :) *kram*

2008-02-24 @ 23:10:33
URL: http://ninasegen.blogstpot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0