Snabb uppdatering

Mitt liv känns rätt så stressigt just nu, praktik, planering, arbete och på det lite examensarbete. Samtidigt ska familjen fungera... Det ordnar sig. Men det känns som att huvudet är ständigt fullt. Inte för att det brukar vara så tomt annars,en just nu är det snart överbelastat :)

Kalasade gjorde vi i helgen (igen) denna gång var det ju Lucas tur. Kort kommer här:

image80   image81
Lucas tårta                                                                 Lucas med storasyster Louise
image82image83

Lucas in full action                                                                        Lucas väldigt nöjd med tårtan... sen åt han iofs inte så
                                                                                                          mycket.Men den var ju väldigt fin!

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej Louise! Kul att se att du är "tillbaka". Verkar som om ditt liv är i full spin, skulle dock vilja klämma in en fika med den främsta studiegrupperna av dem alla om du har tid?

Stor kram

2008-02-21 @ 19:27:06
Postat av: Sara

Hej! visst funkar taccos alltid! :) mitt tema gick bra! Har bara haft första dagen än men min handledare verkade nöjd. Jag är verkligen supertrött och har en del att planera inför veckan efter sportlovet samt göra den där uppgiften. Jag har i alla fall fått tag i böcker så det är bara att sätta igång. Men ska vila hela helgen och sen köra hårt i veckan istället. kram

2008-02-23 @ 19:34:10
URL: http://blogg.petersara.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0