Jobbigt beslut

Sitter och funderar på hur jag ska göra i eftermiddag. Jag har hoppat över lektionen nu på förmiddagen då jag mådde som en överkörd råtta när jag vaknade. Nu har jag sovit lite och huvudet känns iofs bättre men hostan är inge bättre. Skulle vilja gå på lektionen i em då den kan vara viktig, men samtidigt undrar jag hur det kommer att gå med hostan. Åh, vad svårt det är att bestämma sig. Det gör så ont att hosta!

Usch jag hatar att vara dålig, tycker inte om när det blir så. Men man måste ju vara sjuk ibland. Heja de vita blodkropparna! Kämpa kämpa!!!

Måste börja gå ut och gå så fort jag blir frisk, har inte gjort det på länge nu. Något nytt friskis kort blir det kanske inte heller tyvärr....
Det får helt enkelt duga med stavar i skogen. Inte helt fel det heller. Mp3:n i öronen och skog omkrign, det är livet det!

Kram från Louise med beslutsångest.... host host

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0