Tänkte bara

säga hej! Hej hej!
Blir inte så mycket inlägg nuförtiden... orkar inte och har väl inget vettigt att skriva.
Veckan som var spenderade jag och Ludwig hemma. Han var förkyld,  hostig och feber. Tråkigt i längden blev det för plutten. Men nu blir det dagis och jobb på måndag. Nu är det bara tre veckor kvar på mitt "gamla" jobb, sen är det två veckors semester och sen dags för mitt nya jobb. Ska bli så spännande!

I dag har jag varit ute och sprungit, skönt, tog även en tur i fredags. Måste försöka komma ut två gånger i veckan. Mår bra då. Märker inte av att ryggen skulle må sämre heller så då antar jag att det bara är att köra på....(hoppas jag).

Nej nu ska jag leta reda på blanketten från försäkringskassan så att jag kan sicka in om ersättning för vård av barn. Tråkigt men sånt är livet. :)

Kram

Kommentarer
Postat av: Nina

Har en utmaning till dig i min blogg =) Kram kram

2008-07-14 @ 11:42:55
URL: http://www.ninasegen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0