Helg

Ännu en helg. Denna helg var betydligt bättre än förra, då satt jag ju och skrev det sista på arbetet. Denna helg var också betydligt varmare!
Vi har denna helg också slagit förra årets grillrekord. Vi har grillat två gånger nu och förra sommaren grillade vi ingen gång på balkongen! Så nu kan vi vara lugna...


Här ser ni grillmästaren!


Har vi typ samma min eller! :)

Mammagrisen och pappa!

I morgon är dagis stängt så jag och barnen ska passa på att åka iväg med kläder till Östpendeln. Sen ska vi fixa lite och passa på att njuta av att vara lediga.

Kram

Kommentarer
Postat av: Nina

Oj vad mysigt det såg ut! Vi grillade både fredag och lördag och det är ju så gott =)

Igår gjorde jag en varm pastasallad med lax och ädelost och det blev så mycket så vi har matlådor både måndag och tisdag.. skönt att slippa tänka på matlådor någon dag iallafall. Maila mig gärna nåt bra vv-recept, behöver inspiration! Ska väl masa mig iväg till vv denna veckan kanske =) Vill ju inte veta hur illa det är egentligen men men... Kram kram

2008-06-02 @ 11:04:52
URL: http://www.ninasegen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0