KENT!!!

Tjoho!
Nu har jag sett dem igen! I går var det dags igen i Löfbergs lila arena, sist de var där var i november 2002, då hade vi ståplatser, men nu har vi blivit äldre och då var sittplatserna bra... Varje gång man ser dem blir man kär. De är så bra. Härlig ljusshow var det också.

I går på dagen var det dags för det årliga barnkalaset. 5 barn totalt är helt ok! Allt var under kontroll. Skönt. Lucas hade 1 kompis och Ludwig 2 st.  De hade kul tror jag.

Nu orkar jag inte skriva mer....

Kram

Kommentarer
Postat av: Nina

Ja visst var dom underbara! Det var kul att se dom igen och speciellt med dig och Cissa :) Precis som på den gamla goda tiden *haha*
Duktig du är med vv, fast jag tycker inte du behöver... men det bestämmer man ju själv...
***kramelikram***

2008-03-03 @ 14:51:52
URL: http://ninasegen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0