Trött i huve...

Hej hopp!
Det är jobbigt att vara på praktik, det tröttar ut hjärnan på något vis! Idag har mina lärare varit borta och det  har varit vikarie i klassen i stället. Det innebar att det var jag som hade "ansvaret" för kidsen, kul men jobbigt. Mitt religionstema gick jättebra med åk 5-6 men inte så bra med åk 4. De hade ingen större lust idag. Men skam den som ger sig, på torsdag är det dags för islam.....  

Det var förresten skitkul att dansa i lördags (orientaliskt), det var svårt men kul. Efter dansen var vi iväg och drack och åt gott. Det var inte så många jag kände, men det var kul att träffa nya människor.

Nu orkar jag inte mer, Per ska snart iväg och jag ska ägna min kväll åt lite islam och judendom...

image89 De fem grundpelarna i islam, för ni som inte visste det.

Kommentarer
Postat av: Cissa

Visste inte det :) Trött i huvve är man ibland... Jag är ganska trött bara just önska mig mest av allt en sovmorgon det vore så skönt....
Kram

2008-03-13 @ 07:19:43
URL: http://fortyseven.blogg.se
Postat av: Anonym

Men vart har du tagit vägen? Gissar att du har mycket annat att göra, men saknar dina blogginlägg ju... *kram*

2008-03-17 @ 21:52:21
URL: http://ninasegen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0