URK!

Nu har det varit mycket! I måndags satt jag kvar i skolan (praktiken) till klockan var 18.00, sen gick jag hem och åt, lade barnen och fortsatte med skolarbete. Jag ska hålla i religionsundervisningen och det är lite att fixa inför det. Klockan 21 spydde Lucas, hoppsan. Gud vad man då  hoppas att det är något tillfälligt.... men nej då! Hela natten höll han på. Jag var upp 1 gång i timmen till honom. Fy sjutton. Stackars grabb, han hade så ont! Han bara skrek.

På morgonen insåg jag att det är ingen idè att jag går till skolan och håller lektioner... tror inte att någon vill att jag kommer. Jag gick ialla fall dit ca 07.30 för att kopiera upp allt material som behövdes till den här veckan. Pratade med läraren och vi gjorde upp att jag kör nästa vecka i stället.  Var ju livrädd för att hamna i magsjuka själv. Det brukar ju oftast bli så...

I går när Lucas vaknade var han jättepigg, åt frukost och lekte. Han och jag sov en sväng på eftermiddagen, ingen av oss hade ju sovit så bra på natten :)

Ta i trä nu! Men det verkar som att faran är över, ingen av oss andra har börjat spy och Lucas är skitpigg! Kan det vara så bra att det är över. Törs jag verkligen skriva det? Om inget annat inträffar nu så tänker jag gå till skolan i morgon och barnen till dagis.

Nu till något roligare! I dag fyller min man år! Hurra hurra!  Undrar om han känner sig äldre nu? Eller bara klokare kanske...  Får se om det blir något firande här i eftermiddag. Undrar om någon törs komma?

image87

Nu ska jag kolla vad de uttråkade bröderna bus håller på med!

Kram


Kommentarer
Postat av: Sara

Nej vad tråkigt med magsjukan! tänkte nästan att du var hemma då jag inte sett skymten av dig den här veckan! Hoppas nu att ni håller er friska! kram

2008-03-05 @ 15:44:37
URL: http://blogg.petersara.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0