Hemma

Nu  börjar det att bli väldigt tråkigt att vara hemma! Har ju ingen att prata med och det är inget att se på tv. Ska iofs hänga tvätt men hur kul är det! Pratade med mitt jobb nyss och jag förklarade att jag inte vet hur jag ska göra i morgon, ska jag gå eller ej. Jag känner mig ju frisk i huvudet (förstår ni) men så fort jag gör något eller pratar så får jag en hostattack. Den jag pratade med tyckte att jag skulle vara hemma i morgon också och ladda för fredagen istället. Per hade precis sagt samma sak så då är det väl bäst att lyda. Suck!

Himla  hosta, det är så jobbigt. I går hade jag ont i "gravidmagen" varje hostning och även annars. Det blir väl musklerna som är runt omkring som är otränade antar jag... Man blir lite orolig när det gör ont där. Men det är bättre idag så det var nog ingen fara.



Så  här glad kan man vara när man är på kyrkogården. Per lekte med kameran när vi var där under alla helgonaaftonen. Det var kolsvart och när han tog kortet blev jag typ blind av blixten... jättekul!

Kram

Kommentarer
Postat av: Cissa

Hosta försiktigt så du inte får ont i magen! Imorgon är jag på stan på förmiddagen men jag ringer när jag kommer hem så du inte blir så ensam :) Kram

2008-11-12 @ 22:28:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0