Sjuk

Jaha, då är jag sjuk igen. Hemsk hosta, snuva och tungt huvud. Jag skulle ha jobbat till kl 18.30 idag, men någon annan stackare får ta det. Gick hem igår efter maten på förskolan, låg och sov i flera timmar, men det hjälpte inte. Tråkigt.

Vill inte vara hemma då man förlorar så mycket pengar, speciellt nu som jul närmar sig.  Blä!!!

Detta blir ett tycka synd-om-mig-själv-inlägg, sjuk, inga jobb finns det som jag är utbildad till, inget hus finns det till mig. Min chef från mitt jobb jag är tjänsteledig från ringde igår och undrade hur det kommer att bli för mig. Ja du, jag kommer tillbaka igen sa jag, ialla fall som det ser ut just nu. Min nya chef verkar inte kunna erbjuda mig något så då får jag hoppa tillbaka igen. Känns som att jag aldrig kommer ifrån blodcentralen. Jag trivs ju iofs, men har man utbildat sig i flera år så vore det ju kul om det gav utdelning. Sen är det ju synd om hon som är istället för mig. Jag vill ju att hon ska få mitt jobb.

Nej nu ska jag lägga mig och titta på någon dålig tv-serie, det brukar ju alltid finnas något att titta på på dagarna.

Kram från Louise som det är synd om... (våga inte säga något annat) hihi

Kommentarer
Postat av: Nina

STACKARS DIG!!! Hoppas du hittar nåt skit att se på tv... hihi.. Nä, men vet du.. det är våra bästa snart och det är ju bra!

Farligt med barnbaciller... Hugo är snuvig och P är också lite snuvig.. jag har klarat mig (än så länge)

Hoppas du kryar på dig snart!

kramar om och kastar vitaminer

2008-11-11 @ 12:12:54
URL: http://www.ninasegen.blogspot.com
Postat av: Cissa

Stackars dig vännen! Krya på dig! Kram

2008-11-11 @ 17:29:17
Postat av: Sara

Krya å dig!!! :) ps. bloggork på morgonen är endast om jag har fem minuter över innan jag ska gå ;)

2008-11-12 @ 19:29:31
URL: http://blogg.petersara.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0