Veckouppdatering

Allt väl här! Per vann biljetter till Lena och Orup i fredags så vi var där. Jättekul, speciellt eftersom att man kan typ alla låtar :)

Annars rullar det på. Jobbar och kommer hem, ungefär. I går var vi hem till en familj som vi känner men inte träffar så ofta tyvärr. Det var trevigt. Tacos serverades och det uppskattas av både stora och små.

Nästa helg ska jag åka till Nyköping och träffa Nina och Cissa. Jag åker med Linda och hon sover hos Cissa, jag sover hos Nina. Äntligen ska resan bli av. Ser fram emot att komma iväg nu. Fick ett presentkort med 500:- på H&M som jag kanske kan sätta sprätt på. Det brukar ju inte vara några problem om man säger så.



I dag har det varit typiskt höstväder, soligt men väldigt blåsigt. Jag och barnen var ner till stan förut och jag köpte för en gångs skull ett läppstift (har inte gjort det på över 2 år), när jag kommer hem ska jag prova och vad händer? Jo, det går inte att skruva upp själva läppstiftet! Typiskt, nu måste jag gå tillbaka med det i morgon. Blä vad jag hatar sånt.

Nu har vi inte en enda husvisning att gå på. Hur trist som helst. Det kommer inte ut något intressant på Hemnet längre tycker jag. Jo, hade vi typ 2-3 miljoner så skulle väl saken vara biff, men det har vi ju inte :)

Kram från mig

Kommentarer
Postat av: Nina

Ska bli så skoj att ni kommer snart! =) Kram

2008-10-06 @ 12:23:43
URL: http://www.ninasegen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0