Examen (igen...)

I går hade jag examen igen... det var högtidligt på universitetet. Fick gå fram och ta "prorektorn" (fråga inte) i hand och fick ta emot ett väldigt fint glasäpple. Efter universitetet hade vi en liten höstfest här. Firade examen och även att jag fyller år på tisdag. Det var trevligt. Vi hade gjort tre matpajer och två äppelpajer. Det som finns kvar är ett litet hörn av en äppelpaj. Jag som hade hoppats på lite mer rester. Men det är ju kul att det går åt!



I dag var det min tur att besöka badhuset med Ludwig. Vi kör varannan söndag. Det är så fruktansvärt varmt därinne att man håller på att storkna. Jag körde taktiken att ta med en bok i dag och försökte att röra min minimalt. Det gick ganska så bra faktiskt. Men nästa söndag är det Pers tur.

Nu har jag äntligen bytt abonnemang på mobilen också. Nu har jag telia istället för telenor. Telenors abonnemang var ju skit. Hade ju inte täckning när jag typ lämnade innerstan. Hade ingen täckning på mitt jobb. Det är ju ingen hit!

Nu till veckan jobbar jag till 18.30 på tisdag och fredag. Jobbigt, men fredagen är iofs frivillig då jag har tagit en annan frökens pass den dagen. Gäller väl att ställa upp om man vill ha en fortsättning. Hoppas hoppas!

Mina tre pojkar här hemma är beroende av tv-spel. Det är hemskt kan jag säga. De glömmer allt, både tid och rum och det enda barnen pratar om är donkey kong och allt som hör till! Blir smått galen snart!! Det värsta är att jag tror att Per är den som är värst. Vad är det med killar och tv-spel?

Kram från Louise som lyssnar på donkey kong ljud hela dagen!!!

Kommentarer
Postat av: Nina

GRATTIS på födelsedagen! Hurra hurra hurra!!! =) Hoppas du haft en bra dag! Ser fram emot att ses snart! Kramar Nina

2008-09-30 @ 11:58:46
URL: http://www.ninasegen.blogspot.com
Postat av: Sara

GRATTIS!!!! Hoppas du har en bra födelsedag!! kraam

2008-09-30 @ 17:09:37
URL: http://blogg.petersara.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0