Trött

Hejsan hoppsan! Dagarna bara springer förbi... Allt är bara bra med oss. Lucas var dålig förra veckan med förkylning, som han förövrigt delade med sig av till mig! Tackar för det! Vilka härliga dagar det har varit nu. Det var så varmt idag på eftermiddagen att barnen behövde bara ha på sig tröjor ute. Gött i solen! Hoppas att det kan vara fina höstdagar ett tag nu. Det blir så trist längre fram här i typ november och framåt.

På lördag har jag min "riktiga" examenshögtid på universitetet. Det känns lite sådär. Men jag får väl gå dit fast att det känns lite som kaka på kaka med tanke på att det var en avslutningscermoni i våras. Men universitetet är ju som det är! :)


Troll har vi som tema på den förskolan där jag är mest. Det är jättekul! I dag har några av barnen fått göra piprensar-troll som jag har gjort mallen till! Känns väldigt kul att jag har varit så kreativ... Det var uppskattat av de som gjorde dem idag.  Bra Louise!

Nej nu ska jag blåsa håret innan det torkar! hihi!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0