Rackarunge

Den lilla rackarungen i min mage har nu lagt sig tillrätta. Huvudet ner och rumpan upp! Huvudet var ruckbart, men inte rörligt sa barnmorskan. Bra då är det klart då! Lucas var med mig dit och han fick lyssna på hjärtljuden och var även med och klämde på min mage. Han var jättestolt när han kände något hårt=bebisen. Tyvärr var det mitt bäcken han kände :)

Har varit hemma med honom idag, han har snuva och har sovit dåligt inatt. Han vaknade och grät för han hade ont i halsen. Under eftermiddagen i dag fick han även feber. Så i morgon är vi hemma också. På torsdag är jag ordinarie ledig så då är båda barnen lediga och på fredag är Per ledig...

I morgon ska de stänga av vattnet här mellan 09.30-14.00! Hjälp, vad jobbigt. Får bunkra upp med vatten i flaskor.

Kram

Kommentarer
Postat av: Nina

Vi kommer hem nästa helg (25, 26) Vore kul att ses...

Kram

2009-04-14 @ 21:34:25
URL: http://www.ninasegen.blogspot.com
Postat av: Anneli

Hej

Vi visste ingenting om att vattnet skulle stängas av, är så förbannad. Vi hämtade vår post vid ett tiden å vaktis hade tydligen lagt en lapp vid tre tiden. Har jag hämtat posten redan så går jag ju inte ner för att kolla om vaktis har lagt nåt. Så nu sitter jag här, ofräsch som gatan, kan inte duscha, borsta tänderna. Blääää Det är nu man ska bo i villa. Kram till dig

2009-04-15 @ 11:52:37
Postat av: MIA

2009-04-15 @ 11:55:18
Postat av: Mia

Skönt att bebisen lagt sig på plats då slipper du oroa dig för det inför förlossningen.

2009-04-15 @ 11:56:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0