Trött

I dag är jag trött... sovit konstigt inatt. Längtar så tills jag får sova på mage igen.
I dag är jag och Lucas lediga, vi skulle ha åkt till Bergvik för att kolla efter en väska och lite annat. Per skulle lämna bilen hemma......... tror ni att min man kom ihåg det? Nej. Men som tur är slutar han lite tidigare idag så det löser sig nog ändå. Jag orkar inte gå ner till stan för att  hämta bilen heller.  Jag tror att min son Lucas kommer att tjata hål i mitt huvud snart!

Vattnet är avstängt här idag igen. Mellan 09.30-12.30. Det är så typiskt att det alltid händer när jag är ledig. Nu har jag bara 4 arbetsdagar kvar... sen är det semester och dags att vänta på bebisen. Nu börjar jag längta mer och mer. Ska bli så spännande igen.

Nu har Per och jag gjort klart skötbordet som vi ska ha på tvättmaskinen. Det blev skitbra om man får säga så....  Ska ta mig i kragen och ta ett kort på det så får ni se.

Nej nu ska jag ta mig något att dricka.

Kram

Ha en bra Valborg förresten!

Kommentarer
Postat av: Cissa

Va tokigt att det inte blev som ni tänkt er..... Alva somande om efter maten eftersom inte inte sov klart då när vi pratade. Funderar på om jag ska ta en promenad när hon vaknar så man får lite luft. Kram

2009-04-30 @ 12:49:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0