Ny hobby

Jag har fått en ny hobby. Tradera heter den. Är jättekul att titta runt på. Finns mycket att handla till Astrid. Tyvärr har jag inte sett så mycket till L&L då de flesta kläder är rätt så slitna när de kommer upp i de åldrarna. Jag fyndade ialla fall ett par tights till Astrid för totalt 58:- Så här ser de ut:






Coola va?

Jag har också köpt mig en klänning, har inte fått hem den än så jag vet inte om jag kan ha den... Kan jag inte ha den nu så ska jag kunna ha den nästa sommar!!!

I dag har vi inte gjort mycket. Det har varit lite tråkigt väder. Vi kom ialla fall ut i 40 minuter innan det började komma regndroppar. Vi har också gjort chokladbollar.

Kram










Kommentarer
Postat av: Anonym

Super coola!

2009-08-13 @ 20:49:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0