Kalas, presenter,barnvagn och snö

I går hade vi barnkalas här för Ludwig och hans kompisar. Det gick väldigt bra. De två timmarna gick förvånansvärt fort. Han hade bjudit några från sin klass men även två stycken från åk 1 och även en tjej från åk 2. Roligt, och man märker att de större barnen är väldigt bra på att ta hand om de yngre. Gulligt att se.

I dag har jag och Per varit iväg och köpt presenter till knoll och tott. Vi fixade barnvakt (mamma) och drog iväg så nu är det klart. Vi kollade också in barnvagn, vi ska beställa på tisdag. Nu vet jag till 95% vilken färg jag vill ha på sittdelen till vagnen. Liggdelen är klar nu ska jag bara fundera lite till på sittdelen. :) suck!  Pärtan blev lite förtjust i en jättedyr skötväska också... får väl se hur det blir med det. Jag hade tänkt att bara köpa en billig väska, men nu får vi se hur det blir med den saken.

Nu har det ju äntligen kommit snö också, får verkligen hoppas att den kan stanna några dagar så att man hinner utnyttja den också. Mamma var ute med barnen när vi åkte iväg så idag har de fått åka pulka och snowracer ialla fall.

I morgon fyller min plutt 7 år! Herregud vad åren har gått fort. Nästa söndag är det Lucas tur och han blir ju 5 år, också helt otroligt.

Nej nu ska jag lägga mig i sängen och läsa en bok.
Just det jag hade ju blivit utmanad av Nina i från hennes blogg. Hur var det nu, mapp 6 och sedan bild nr 6...

Vi provar så.



Åh vad härligt med sommar. Nu känns det ju helt ofattbart att sitta ute i linne!

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Mia

2009-02-08 @ 20:40:28
URL: http://hema
Postat av: Mia

Jag sitter här och förundras över hur tiderna förändras. När jag fick Thea för drygt tre år sedan fick man minsann inte ha olika färg på ligg och sittdelen. Men det är ju bra att det förändras till det bättre förstås. Ser med spänning fram emot vilken del som får vilken färg.

2009-02-08 @ 20:43:00
URL: http://hemmamedtvasma.blogspot.com
Postat av: Nina

Vad blir det för vagn och även jag är ju nyfiken på färgerna såklart =)

Och vad är det för häftig väska Per har hittat!? Trodde inte han skulle bry sig om en skötväska hihi

Kramar Nina

2009-02-09 @ 14:05:54
URL: http://www.ninasegen.blogspot.com
Postat av: Anna

Lägg inte ner pengar på en skötväska tycker jag....Blöjorna kan man ju ha i vilken väska som helst o lägga pengarna på något roligare =) Kram kram

2009-02-13 @ 09:23:40
Postat av: Sara

Tack för grattishälsningen! kramar

2009-02-14 @ 01:26:37
URL: http://blogg.petersara.se
Postat av: Sara

När kommer det söta magbilder då? ;) Nyfiken!! Annars får jag väl snart komma och våldgästa dig! ;) kraaam

2009-02-18 @ 09:37:33
URL: http://blogg.petersara.se
Postat av: Cissa

UPPDATERA lite... alla vill ju ha fortsättning på vagnen :P

2009-02-18 @ 09:49:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0