2009!!!

Nytt år igen. Varje nyår kommer jag på att -oj vad ett år går fort. Det hinner hända mycket och allt kommer man inte ihåg. Detta år kommer att bli spännande. Är ju tillbaka på mitt gamla jobb, har jobbat en dag än så länge. Det är sig likt, den största ändringen är att vi har fått bättre telefonsystem. Tjoho! Sen ska det ju bli en till i familjen, det kommer att bli väldigt intressant. Barnen räknar redan med årsbarnet när vi pratar i bland. Lucas skulle skriva sitt namn häromdagen när vi var till IKEA (han skulle skriva på en inköpslista), när jag hade hjälpt honom men sitt namn så fick jag skriva alla andras namn också inklusive årsbarnet. Roligt att även bebisen är räknad.

I går kväll när jag låg i sängen och läste hade bebisen det lattjo i magen. Kände hur den for runt och kickade lite. Det är så häftigt att få uppleva detta igen.

Nyårsaftonen firade vi tillsammans med familjen Flacking. Trevligt och lungt. Barnen hade väldigt roligt och de var vakna ända tills vi kom hem vid ett-tiden.

Nu ska jag gå och göra i ordning en hylla som Lucas har fått i sitt rum.



Här spelas det tv-spel för fulla muggar! Ludwig sitter på bordet och Lucas hänger på bordet...



Jesper, Ludwig, jag och Per.



På andra sidan bordet: Lucas, Hanna, Lina och Johan.

Kram och Gott Nytt År!

Kommentarer
Postat av: Mia

Ja, visst har hon ett tjusigt andra namn Sagan? Det är efter Rikards mormor. Vi har nu klarat oss från magsjuka och jag känner mig segerviss inför nästa omgång! Ni ser ut att ha haft det trevligt på nyår och en ny bebis är ju verkligen något att se fram emot. En liten tjej blir ju toppen eftersom ni redan har två grabbar.

2009-01-04 @ 19:24:39
Postat av: Sara

Roligt med bilder! :) ser trevligt ut! kram

2009-01-05 @ 20:29:51
URL: http://blogg.petersara.se
Postat av: Sofia

Länken du gav mig innehöll följande text bland annat



Riskerna med solariesolning är samma som med vanlig sol: du kan drabbas av åldrad hud, försämrat immunförsvar, solöverkänslighet, brännskador och hudcancer.



2009-01-06 @ 19:12:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0