BF +10

Ha ha! Trodde ni att jag skulle få en bebis idag!!! Ha ha!!! Nej då den är allt kvar i magen den lille(stora) filuren :)

Har bara inte orkat blogga idag, men kände mitt ansvar nu när jag såg att jag var efterlyst... hihi.

Har inte gjort  många knop idag, har inte mått bra. Mått illa och frusit. Men hoppas att det kan vara ett tecken. *troligt*
Var ialla fall en sväng till ett par bekanta på eftermiddagen. Barnen fick hoppa studsmatta och jag och Per fick fika. Skönt att komma hemifrån lite.

Håll tummarna för att jag får föda denna bebis i natt. Det skulle passa bra tycker jag.... Men risken finns att min hyresgäst i magen inte är överens med mig.

Kram från mig

Kommentarer
Postat av: anneli

Åh jag som trodde att ni hade åkt iväg, jaja där fick vi, du får säga åt maken din å göra nåt så bebisen fattar att nu ska jag ut.... :-)

2009-06-06 @ 21:59:50
URL: http://belinas.blogg.se/
Postat av: Nina

Du kanske skulle ha hoppat lite på studsmattan du också!!! Nu får du säga till bebis på skarpen att den ska komma ut!

Kram NIna

2009-06-07 @ 09:12:15
URL: http://www.ninasegen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0