Lördagskväll!

Vilken härlig kväll. I dag har jag fått de mest konstiga låtarna i huvudet. Typ som "Jag ringer på fredag, så ses vi på lördag"  osv... börjar på att bli lite töligt nu...

I går var vi ut och åt med våra grannar. Vi var till Cafe Artist på "steak and flames", det var gott och vi var äckligt mätta när vi gick därifrån. Tog oss en runda på stan och fönstershoppade lite innan vi drog hem. Mamma var barnvakt åt Ludwig och Lucas.

I dag har jag städat lite, Per hade gjort det mesta i går (tack). Sen så småningom drog vi ut på en liten promenad. Det var så härligt ute. Det känns att det är varmare i luften. Äntligen!

Jag följde med mamma till Ikea, hon skulle ha en matta och lite annat. Jag köpte bara lite annat. Handlade för under
100:-, det tycker jag är bra!

Nu har Per åkt iväg för att jobba. Han skall stå i som dörrslusk på Score ikväll. Tillsammans med sin bror. Det betyder att det kommer att bli mycket töl mellan dem. Undrar om de har tid att jobba. Det var verkligen längesedan Per jobbade som dörrvakt nu. Jag tror att han såg fram emot det lite. Gött med extrapengar.

Jag hittade världens bästa plåster till ungarna på apoteket idag. Motiv med "Star wars", det kan ju inte bli bättre. Nu vill de nog få ett litet sår någonstans....

Nej, nu ska jag jag fixa mat till oss som är hemma!

Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaa, så har tisdagen gått och jag väntar och väntar på ett samtal men inget kom.... SNYFT....

2009-03-24 @ 22:45:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0