Måste bara

Jag bara måste lägga ut dessa kort på min man. Han kommer säkerligen att alternativ 1 döda mig, alt. 2 hämnas på något sätt... men det kan inte hjälpas jag bara måste. Dessa kort togs häromkvällen när vi hade tvättat sängkläderna. De påslakan vi har nu är det inga "hål" på ena kortsidan utan bara ett hål för där man stoppar in själva täcket. Hoppas ni förstår. Med andra ord så kan det vara lite trixigt med att få i täcket. Men han klarade faktistk av sitt täcke med lite trix...









Ni får också en bild på grabbarna bus. De hade precis innan jag tog kortet lekt "sten sax påse".  I bland tänker jag på vad bra det är att de har varandra. Vad tråkigt de skulle ha annars :) Eller vi kanske som då måste leka hela tiden...



Kram från mig, andra gången idag!

Kommentarer
Postat av: Husband

sänkläderna ??? Hon kan inte stava, Ha ha. skolfröken ptrruuuu!!!!!!!

2009-03-03 @ 20:28:33
Postat av: Husband

Sänkläder ?? Kan inte ens stava. Skolfröken, ptrrrrruuruururu

2009-03-03 @ 20:30:18
Postat av: Husband

Sänkläder ?? Kan inte ens stava. Skolfröken, ptrrrrruuruururu

2009-03-03 @ 20:38:30
Postat av: Anneli

ojdå kan Pärtan hjälpa till trodde han bara satt vid datorn eller spelad tv-spel. Hur lång tid tog det innan han var klar med påslakanet??

Haha

2009-03-03 @ 20:56:11
URL: http://blogg.aftonbladet.se/27396/
Postat av: Anneli

ojdå kan Pärtan hjälpa till trodde han bara satt vid datorn eller spelade tv-spel. Hur lång tid tog det innan han var klar med påslakanet??

Haha

2009-03-03 @ 21:00:11
URL: http://blogg.aftonbladet.se/27396/
Postat av: Louise

Han har vissa dolda talanger utöver dataspel och tv... hihi! Det gäller bara att locka fram dem. Han började före mig att bråka med täcket och han var inte riktigt klar när jag var färdig. Så med tanke på hans teknik gick det ganska snabbt :)

2009-03-04 @ 10:16:19
Postat av: Sara

Haha den tekniken kanske jag kan tipsa Peter om så att han också får lust att byta sängkläderna! kram ;)

2009-03-04 @ 11:27:05
URL: http://blogg.petersara.se
Postat av: Nina

Hihi, tror han att det löser sig om man gömmer sig i lakanet eller ?

Grabbarna är ju bara för söta!

Kram Nina

2009-03-04 @ 12:10:35
URL: http://www.ninasegen.blogspot.com
Postat av: Mia

Tack för stödet! Vi mammor behöver hålla ihop tror jag. Hur går det med sammandragnungarna?

2009-03-07 @ 12:02:18
URL: http://hemmamedtvasma.blogspot.com
Postat av: Susanne N

Skrattar ihjäl mig!! Karlar kan inte kvinnogöra det syns ju tydligt.. Hahaha

2009-04-30 @ 00:08:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0