Ny vecka

Nu är det måndag igen. Förra måndagen gjorde jag glukosbelastningen som gick bra. Tur det.
I går var vi till Leklandet på Nöjesfabriken med barnen. De var helt slut efter 1 1/2 timme så då fick det vara nog. Gick hem till mamma och åt mat.  Dyrt är det att gå in så det blir ju inte ofta man kan gå dit. Undrar om man kan få någon mammaledig rabatt sen :)

I morgon ska Lucas få följa med mig till barnmorskan. Det blir intressant att se vad han tycker. Ludwig har också fått erbjudande om att följa med, men han vill inte.

Snart är det dags för syrran att föda, hon är ju beräknad till den 29/3. Ska bli spännande att se vad hon har för en filur i magen. Jag gissar på en tjej till, men man vet ju aldrig.

Nu ska jag ta itu med mitt måndagsnöje = strykning av kläder. Nu har jag ju ett superstrykjärn så det går nog på ett kick! Hihi

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0