Värkar i ljumskarna???

Jag har nu i några veckor, lite då och då fått som världens hugg i ljumskarna. Ibland är det på vänster sida och ibland på höger sida. Som tur är så är det inte båda sidor samtidigt. Det gör så ont att jag bara måste stanna, och andas. Det sitter i en stund sen släpper det. Påminner lite om värkar, men det är inte värkar. Gissar på att det är bebisen som lyckas hitta nerver och bråkar lite med mig. Folk som ser mig tror nog att jag har värkar, men tji får dem!

När jag och Lucas har hämtat Ludwig idag ska vi till biblioteket och försöka låna Katerina Janouch bok "Så blev jag till". Jag ska kolla om den kanske förklarar på ett bra sätt för barn om hur man gör barn. Ludwig tror att barn blir till genom att att man pussas på munnen. Det känns inte riktigt rätt att han ska tro det. Kan ju bli väldigt tokigt.  Sen ska vi till apoteket för att köpa linsvätska till mig. Om allt går vägen kanske vi kan kolla på Stadium efter en väska som jag har tänkt att ha som skötväska också. Men det beror nog på status på barnen och status på mina ljumskar...

Jag är väldigt redo för att föda barn nu... kan inte bebisen också vara redo. Vore bra om jag kunde föda innan Ludwig ska gradera sig i karaten. Jag får absolut inte få värkar den 28:e ialla fall. Även om inte jag ska titta på så vore det ju bra om Per kunde vara med. Vi kan ju inte missa hans stora dag. Åh, jag hoppas att det går bra för honom då.

Nu sjunger Lucas "Baltazar, Baltazar". Kul att de visar barnprogram som en annan tittade på när man var liten.

Kram

Kommentarer
Postat av: Mia

Ett annat boktips är "Håkanbråkan och bebismysteriet som beskriver på ett bra sätt tycker jag. Thea fick den när vi väntade Saga och hon vill läsa den om och om igen.

2009-05-25 @ 14:39:53
URL: http://hemmamedtvasma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0