Dopdags!

I dag är det dags för Astrid att bli medlem i svenska kyrkan! Hon ska döpas i Domkyrkan kl 14.00. Nu sitter jag och väntar på att hon ska vakna. Hon är morgontrött min dotter. Per och jag (och Astrid) var till lokalen där vi ska ha dopkaffet och dukade i gårkväll. Blev nöjd med dekorationerna jag har köpt. Tog kort med mobilen, men den ligger där nere. Ni får se bilder senare.

Nu är alla friska! Ta i trä! Det var verkligen en tråkig och orolig vecka detta. Men nu kör vi för fullt!

Håll tummarna för att allt går bra idag. Att Astrid inte skriker lungorna av sig i kyrkan, att vi inte klantar oss i kyrkan, att kaffet inte blir dåligt, att gästerna tycker om fikat... osv.

Nu ska jag gå och bädda en av 5 sängar...

Kommentarer
Postat av: Mia

Vi hade magsjuka några dagar innan Sagas dop också så jag vet preciiiiiis hur du känt det den här veckan. Tur att allting gick bra tillslut.

2009-09-20 @ 20:19:58
URL: http://hemmamedtvasma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0