Fredag

I dag ska jag och Lucas ha picknick. Tur att det är fint väder! Ludwig ska hem med en kompis efter skolan och Lucas är jätteavundsjuk. Han vill så gärna leka med denna kille. Men som ni vet så är livet hårt! Så jag får hitta på något kul med honom. Vi ska gå till en lekpark som Lucas har valt och ta med oss några smörgåsar. Hoppas han blir nöjd.

Ikväll ska jag träffa mina arbetskompisar! Ska bli kul att träffa dem och prata. Tänk att ikväll ska jag få äta mat utan att behöva mata Astrid, ha kolla på grabbarnas fladdrande armar. Det ska bli underbart!!!

Nu kan man nog säga att jag har slutat amma. Vi är nöjda nu jag och Astrid. Hon har ätit ibland på nätterna och ibland har hon ätit lite på morgonen. Men nu är det slut. Känns bra att få tillbaka brösten. De har inte tillhört mig på något sätt under denna tid. Skönt att kunna ha vanlig bh också.

Kram och ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0