Härlig stund

Det har jag nu. Astrid sover och grabbarna spelar något i mina ögon dåligt tv-spel. Jag dricker kaffe och har ätit ett äpple. Datorn är naturligtvis i mina händer :)

I dag har jag och Lucas varit på stan. (Ja min trogne följeslagare Astrid var också med). Vi var först till logopeden och sedan fixade vi jeans till Lucas. Det finns byxor att ärva av storebror, men de har av någon anledning ett hål på vänster knä allihop... Så nu har även Lucas hela byxor. Vi köpte även några nya bodys till Astrid. Hon har jättemånga vita bodys, och det är inte så praktiskt har jag märkt när ungen älskar "röd" mat.

När vi hämtade Ludwig hade det börjat regna, märkte då att resåren på regnskyddet som är till vagnen hade gått isönder. Fick tag i min syster som jobbar på Barnens hus och kollade upp vad ett nytt regnskydd kostade. Kommer inte i håg nu vad det skulle gå på men jag tyckte att det var dyrt. Hon ringde till Emmaljunga och nästa vecka får jag ett nytt. Det gick på garantin! Tjolahopp! Bra med en syster som fixar sånt åt mig...

Undrar när min man kommer hem. Ibland kommer han hem jättetidigt och ibland jättesent. Ja, ja, den som lever får se. I dag är det fredag och då brukar han komma hem tidigare, men inte idag tydligen.

Så ser vagnen ut som vi har förresten. Om någon undrade.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0