Hur i hellskotta kan man?

Jag syftar på att en pappa har strypt sin 2 åring. Att strypa någon tar ju ändå lite tid, så han borde ju ha hunnit tänka efter tycker jag. Jag mår illa när jag tänker på vad den lilla har fått utså. Usch! Tänk er paniken i barnets ögon.... hur kunde han fortsätta att strypa henne? Vad hade barnet gjort för ont?

Nej nu till något roligare. Per tog med sig båda garbbarna för att handla med farmor. Nu är det bara jag och Astrid hemma, inte för att det är så lungt med henne... hon är piggare idag, ingen feber bara och enstaka hostningar. Det värsta är att grabbarna börjar på att visa förkylningstecken... inte bra innan skolan har börjat. Det är väl typiskt om de ska bli sjuka innan ens skolan har dragit igång!

Nej nu är det nog dags för lite magisk dryck till damen. Magisk dryck = välling!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0