Var detta sista gången?

Som jag har varit föräldraledig??? Troligen är det så. Känns otroligt sorgligt att gå tillbaka till jobbet igen. Nu är jag fast i jobbträsket igen. Jobba, skynda hem, tvätta, laga mat förberede för nästa dag och lägga sig. Typ så känns det. Vet att det går bra när man väl har börjat men det känns. Sena dagar för barnen. Per lämnar dem vid 8 och de hämtas inte förrän efter 16. Det kommer att bli Per som får lämna och hämta mest då jag har dumma arbetstider. Cykla ska jag göra, det har jag gjort förr. Jag har i färskt minne hur det var vintern när jag jobbade senast. Snö snö och mer snö. Fick dra cykeln vissa gånger. :) Hoppas det blir en mild vinter denna vinter.

Astrid är nu inskolad och klar på dagis. Det har gått jättebra, hon trivs men är sliten. En dag i veckan ska hon vara ledig från dagis då jag är ledig från jobbet. Då ska vi mysa!

I dag ska Lucas testa karate för första gången. Hoppas att han gillar det!

Kram

Kommentarer
Postat av: Mormor

Hoppas att allt kommer att gå bra! Jag kanske kan hjälpa till med någon (någon gång)!!!

2010-09-01 @ 08:29:24
Postat av: Anonym

sista gången??



Har du frågat???

2010-09-01 @ 20:03:10
Postat av: Anonym

Behöver inte fråga, du behöver bara vara med på det roliga :) Älskling! Sen fixar jag resten typ :)

2010-09-01 @ 20:50:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0