Förtydligande

Jag menar inte att bara vara negativ vad gäller fb, men jag tycker att den senaste tiden har det varit mycket i media som har varit negativt om fb. Det är folk som har blivit lurade i grupper. De har anmält sig till en grupp som de har varit intresserade av och sen har den gruppen ändrats till en pedofilgrupp, folk har blivit av med pengar osv osv. Men det är mycket som är positivt med fb också. Det är ju jättekul att kunna ta upp kontakten med gamla skolkompisar osv. Man kan ju söka vänner över hela världen, så visst är det bra med fb också. Men ibland kan fb kännas lite för mycket. Men det kanske ger sig snart. Nog om det!

I dag fyller min lilla plutt hela 8 år! Helt otroligt att min förstfödda redan är 8 år. Han är ju för sjutton stor kille nu! Hjälp!!! I dag är han hemma, han fick ju som sagt andra spruta i går och som jag gissade så fick han hög feber igår kväll och natt. Suck, vi har inte sovt så bra i natt om man säger så. Var det inte Ludwig som väckte mig så var det Astrid. Sen hade Per ont i huvudet så han satte sig i duschen en sväng. Den som har utnyttjat natten på bästa sätt är som vanligt Lucas. Han har verkligen fattat vad viktigt det är med nattsömn.

I helgen hade vi kalas här för Ludwig. Han fick bjuda vilka kompisar han ville, det slutade med 8 grabbar. Från förskoleklass till åk 2. Så totalt roade vi 10 grabbar i lördags. Det gick jättebra. De hade tv-spels rallyrace, och även en tipspromenad. Tror att alla var nöjda när de gick härifrån. En liten kille slog bakhuvudet i soffbordet så han fick sitta i mitt knä med en påse frusna ärtor på huvudet ett tag. Men han blev snart bra igen och studsade vidare.

På söndagen var vi till Löfbergs lila arena och kollade på Disney on ice. Helt otroligt vad duktiga de är. Många var de också som åkte. Dräkterna ska vi inte tala om. De som gör kostymerna måste verkligen vara duktiga.

Här kommer lite kort från helgen!
















Tyvärr blev det inga bra kort när de åkte på isen. Det var för många lampor som störde. Hade ju bara mobilen att fota med också. Men det ni ser på bilderna är ifrån Peter Pan. Krokodilen och även Kapten Kroks sjörövarskepp.

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0