Lyckliga barn

I dag har jag nog lyckliga barn. Inte så att jag tror att de är olyckliga annars, men de är nog extra glada idag.

Lucas är till badhuset med Per. Det var en överraskning för Lucas, vi har inte sagt något ifall det inte skulle bli något. Hoppas att Per kan lära honom något simtag ialla fall.

Ludwig ska ha med en tjej hem från skolan idag. De skulle egentligen ha varit hem till henne men hennes mamma kunde inte hämta dem förrrän ca 14.30. Ludwig har ju inte fritids och får inte vara kvar efter skolan som slutar 13.00 idag. Så då fick det bli så att jag tar med hem barna hem hit. Hoppas hon gillar lego och star wars, annars kommer hon nog att få tråkigt...

Astrid har börjat på att ge sig iväg på upptäcktsfärder i lägenheten. Hon tar sig fram mer och mer. Nu börjar det jobbiga... måste köpa grindar denna månad....



Här satt hon i går kväll. Görnöjd! Hon var inte så intresserad av det som var i lådan utan satt och gnagde på kanten... mums. Men nästa gång är nog innehållet intressant skulle jag tro...



Grabbarna älskar snöhögar! De lekte som bara den häromdagen i denna hög.

Nu måste jag ta hand om en grinig Astrid. Hon missade att hon skulle vara lycklig idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0