Magsjuka och annat

Japp, nu har alla mått dåligt och spytt utom jag... Håller mina tummar för att det ska fortsätta så. På torsdag kan vi släppa iväg boysen igen. Nu får det vara bra med magsjuka på ett tag. Tycker att det har varit mycket nu. Som tur var så var det en lindrig variant denna gång. Skulle idag ha varit till stan och hämtat ut min ring där barnens namn står ingraverat på utsidan. Har ju äntligen lagt dit Astrid också. Men ringer får ligga kvar ett tag till hos guldsmeden.

Lägger ut några kort på Astrid. I lördags när jag stod och lagade mat så passade hon på att resa sig upp mot hennes barnstol. Här går det undan. Men hon kryper inte än och hon fixar inte att sätta sig själv. Men mycket annat kan hon.





Nu ska jag diska lite och vänta på att maten ska bli klar.

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0