Måndag



Såhär kan man göra med leksakslådan. Först tar man ur alla leksaker och därefter välter man den och provsmakar om den är godkänd. Astrids låda fick klart godkänd! Hon börjar på att stöka ner denna lilla dam. I dag har vi haft besök av Cissa och Alva. Vi hann inte prata så mycket i fred jag och Cissa, alltid var det något barn som störde. Men så är det... Vi får prata när vi är gamla, och det lär ju dröja...

Kan också berätta för dig Cecilia att nappen vi fick testa gjorde susen för vällingdrickaren. Hon låg till och med i min famn och tuttade som man ska göra! Tjoho! Tack så mycket!

Nu ska grabbarna se på Lejonkungen 2. Det var längesedan vi såg den.

I dag jobbar Per första dagen efter julledigheten. Skönt när jobb och skola drar igång igen. Bara inte mitt jobb drar igång igen :) Jag trivs bra som "hemmafru".

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0