Nu är det slut

Nu har julen åkt ut från det Olsen-Bäckstrandiska hemmet... Orkade inte se på allt rött längre och granen barrade så förskräckligt att den hade inget att göra längre hemma hos oss. Nu är den sågad i småbitar och är nerpackad i sopsäckar! Nu saknar jag bara mina dukar som jag har när det inte är jul. Någon som har sett dem. Vi rensade i klädkammaren där jag har sådant i samband med att jag julpyntade och Per tyckte inte att jag skulle ha mina dukar där jag brukar ha dem. Så nu hittar jag dem inte. Typiskt karlar...

Astrid har äntligen börjat på att äta lite välling också. Det går bra när jag inte är i närheten och hon får sitta upp i Pers knä. Då får hon i sig lite av en smakportion i alla fall. Det går framåt... Per sitter med henne nu och försöker ge henne, jag blev förpassad ut i köket med min rosa kompis. (datorn och inget annat).


I morgon ska jag byta matta i vardagsrummet. Har fått en av mamma som jag tror blir bra under soffbordet. Hoppas den passar. Den vi har nu är inte fräsch längre och jag tror att den är dyrare att tvätta än att köpa ny.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0