Svinis

Nu har Lucas och Astrid fått sin andra dos av vaccinet. Det var bara tänkt att Astrid skulle få sprutan, men när vi kom dit sa en sköterska att även Lucas kunde få. Lucas skrek högt! Han ville minsann inte ta någon spruta idag... men med lite övertalning så gick det bra. Astrid fick ta sin spruta först. Lucas höll henne i handen och när det var Lucas tur ville han sitta i mitt knä, han fick också klämma på min tumme när det gjord ont.

Känns gött att de är klara, nu är det bara Ludwig kvar. Han får nog genom skolan skulle jag tro. De hade ju vaccinationer där sist.

Nu ska jag snart börja med maten och sen är det dags för hämtning av Ludwig. Kanske ska ta med tefaten så att de får åka lite i backen vid vattentornet. Vi får se hur det blir...

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0