Tråk

Tråk, tråk, tråk och ännu mera tråk!!! Jag har tråkigt. Blir nog knäpp snart, tror jag. En helt menlös dag har detta varit. Urk och blä!

I natt har Astrid sovit riktigt bra faktiskt. Hon sov ett pass i 5 timmar och sen ett pass på 4 timmar, alltså det var de långa sovperioderna, sen har hon sovit med tvåtimmarspass också.

Vi sänkte hennes säng i går och tydligen gillar hon att sova mera golvnära :) Jag har fått nackspärr, låg konstigt i sängen i morse. Nu har jag svårt att röra på huvudet. Stackars mig, har både tråkigt och nackspärr!

Någon mer som har tråkigt som jag, eller har ni andra en jätterolig dag idag?

Kram


Kommentarer
Postat av: Anna G

Känner igen mig där med tråket.... Efter jul tycker jag det helt plötsligt är tråkigt att bara vara hemma....Inga projekt direkt och att det är så kallt så man inte kan vara ute gör det ju inte bättre....Man får väl se fram emot sommaren =) fast då har ju jag börjat jobba.... Kanske blir bra....

Kram kram

2010-01-07 @ 20:10:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0