Vekliga killar, ömkliga killar!

Suck för killar som är förkylda eller sjuka på något annat vis. Ludwig fick vara hemma i fredags för han är förkyld. På natten har han vaknat och feberyrat och gnällt. Är det något jag inte klarar så är det gnäll. Inte ens mina barns gnäll klarar jag. Hemsk mamma... Sen i går kväll blev Per dålig, ont i magen och allmänt risig. När han gnäller är det ännu värre. Jag kan dölja min irritation för barnen när de gnäller, men när Per gnäller då är det som att jag får en massa taggar utåt. Ingen sympati från mig. Det krävs nog en hel del för att få det när man är vuxen.

Astrid har lärt sig att klappa händerna i dag. Hurra för henne!


Kommentarer
Postat av: Nina

Gud vad du gnäller ;)

Hejja Astrid!

Kommer hem på torsdag, hör av mig om ni kan ses en sväng!

kram Nina

2010-01-31 @ 20:43:43
URL: http://www.ninasegen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0