Halloj i stugan! eller lägenhet.... hihi

Vilket härligt väder det är nu.... känns som att sommaren är slut. Hoppas att den känslan är fel.

Som ni har sett tidigare i bloggen så har vi varit i Ramsvik som ligger ungefär en mil från Smögen. Två nätter var vi där och det var mysigt och skönt. På söndagen när vi åkte dit regnade det hela dagen. Men på måndagen var det jättefint väder och även på onsdagen. Ludwig och Lucas har fiskat krabbor och Lucas vågade hålla i en, jag vågade inte men jag gjorde det när jag var liten vet jag... Har blivit fegare på äldre dar.

I går var vi ute med Annie och Mattias på Fontana di trevi. Det var väldans trevligt! Tyvärr var ju inte vädret det bästa men vi satt på uteservering med tak och infravärme så det gick ju bra. Kul att komma ut och göra något utan barn ibland.

I dag har vi varit på museét med Nina, Patrik och Hugo. Barnen fick leka i teknikrummet eller vad det heter. Sedan gick vi och fikade. Trevligt och jag fick tom handla lite i shoppen som finns där.


Här åker vi Zitabåten från Kungshamn till Smögen.


Den stora krabbfiskarn!!!



Tomtarna på loftet!


Har ett jättegulligt kort på Astrid och Hugo men orkar inte hämta mobilen just men sen...


Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0