Jordgubbar

Jag har nog aldrig ätit så mycket jordgubbar någon sommar som jag gör i år. Min man har ju fått fnatt och plockar massor. Det är ju bra, men oftast så är det bara jag som äter... det blir några liter :) Men det gör ingen då det inte är några points i jordgubbar utan de är bara nyttiga. Jag har dem i filen på morgonen och jag äter säkert minst en skål varje dag, sen blir det även att man tar en liten gubbe ibland när man öppnar kylskåpet. Tänk om man kunde ha det så här året om. Vad nyttig jag skulle vara då.



Här har vi några av mängderna gubbar som gubben har dragit hem!

Undrar vad det blir för väder idag jag, orkar inte titta på väderprognoserna för de verkar ju inte stämma ändå. Den som lever får se helt enkelt.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0