Semester

Nu har jag och mamma varit i Stockholm. Det var så gött och kul. Skönt att komma bort lite och skönt att få sova utan att vänta på att någon Astrid eller Ludwig ska ropa :) Mamma snarkade inte heller så det var perfekt, men ändå vaknade jag några gånger på natten och kikade på klockan. Typiskt....

Har handlat lite kläder till mig, Per och Astrid, grabbarna fick varsina såpbubblemaskiner och coola tandborstar med spiderman på. Alla nöjda och glada. Jag undrar varför vi inte har klädkedjan Zara här i Karlstad. Den hade passat jättebra här tycker jag.

På måndagskvällen var jag och mamma till Gamla stan för att äta och kika runt. Vi åt på en jättemysig restaurang som heter Agaton. Jättegod mat och mysig personal. Man kände sig hemma där. Rekomenderas stort!

Per är fortfarande dålig, han har ju fått diagnosen öroninflammation och fick antibiotika, som senare fick ändras till någon annan medicin då den första läkaren hade gjort en felbedömning.... han är sliten och mår nog ganska dåligt... Ludwig och Lucas har också haft lite konstiga symptom och Astrid är också lite sliten. Hon har nog ont i halsen för hon äter dåligt. Jag har också ont i halsen så det är ju inte jättekonstigt. Stackars Per han får inte så mycket sympati hos mig. Har svårt för att ge det till vuxna, tycker mest att de gnäller... Speciellt Per :)

I dag har vi varit till Östpendeln med lite kläder som barnen har vuxit ur. Ganska så slitna kläder, men de kan kanske göra nytta i Ukraina...  Fick även slänga en papperskasse med grabbarnas jeans som det var stora hål i. De har vassa knän  mina killar :)


Min kära mor, hon äter räkor och har precis stoppat in en i munnen om ni undrar varför hon har en konstig min...


Denna kåk kanske jag skulle köpa om jag inte var så bitter :) (ironi och skämt).


Jag i Gamla stan. Har precis varit på restaurangen och fått i oss lite vin och mat.


FRUKOST!!!! Älskar hotellfrukostar! Sitta och njuta och inga barn som störde. SKÖNT!

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: anneli

Härligt att få åka utan gubbe o ungar, jag längtar jag med till det, har glömt att fråga hur ni har hade det där borta i h-staden.

Saknar oxå Zara, ska nog tömma butiken i G-borg när vi åker dit, Flippans o min favvobutik

2010-07-24 @ 12:59:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0