Mariebergsskogen och Örsholmen

Häromdagen var vi till Mariebergsskogen. Astrid fick träffa sina hemska djur. Hon är lite smått rädd för de otroligt stora grisar/svinen... kan förstå henne för de låter inte grymt grymt utan mer som dett stort bröl!  De djuren som hon gillade var marsvinen. De var i lite mer lagon storlek enligt Astrid...

I dag har vi varit till Örsholmen, grabbarna och Astrid har badat. Jag och Per agerade badvakter och höll oss vid strandkanten. Kändes både tryggare och varmare där...

Tog kort i Mariebergsskogen men jag har tydligen inte lagt in dem i datorn och nu sitter jag på balkonen och skriver. Jag orkar inte gå ner och hämta sladden.... jobbigt!

I kväll ska vi grilla. Nu har vi äntligen köpt en ny elgrill! Ska bli gott.


Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0