Midsommar

Vilken härlig midsommar vi har haft! Vädret kan ju ingen klaga på ialla fall. Vi var till Borgvik med familjen Fältén och firade. Vi hade med oss värsta picknicken och hade det alldeles underbart. Vi åt och drack i flera timmar, vi åkte därifrån när parkeringen nästan var tom...



Lucas med ryggen mot kameran, Ludwig och Liam mer vända mot mig. Här har de släppt ut forsen, eller vad man nu säger....



Coolingen Lucas!



Astrid går och går... Här är klänningen fortfarande vit.... sen såg hon jordgubbarna...




Då blev den lite mer med röda fläckar. Men tänk att den är vit igen efter att ha legat i blöt med Vanish. (eller vad det heter).



Någon slags lek.



Jag och min följeslagare!



Vår bil och deras bil, annars tomt...

Efter Borgvik fortsatte vi hem till oss för lite kallskuret och dryck. Härlig dag. Grabbarna lade sig efter midnatt, den enda som kom i säng som man skulle var Astrid, hon var helt slut. Jobbigt att fira midsommar.

I går var vi sega hela dagen. Astrid vaknade ju också som hon skulle eftersom hon somnade som hon skulle. :)

Pers mamma var hit på lite sommarlunch. Annars hände ingenting. Jag satt på balkonen och läste till klockan var 23. Så skönt, nu är det sommar!

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0