Romantik i luften

I dag är det den stora dagen för Victoria och Daniel! Roligt att få vara med om ett kungligt bröllop. Jag är så nyfiken på hennes klänning. Undrar om den kommer vara finare än vad min var/är. I dag ska jag prova min klänning. Jag har inte provat den sedan innan jag vart gravid med Astrid. Jag håller tummarna för att jag ska ha gått ner i vikt och att jag får igen den.... Astrid har ju aldrig sett sin mamma i denna otroligt fina klänning. Hon kommer nog att bli så imponerad!



Åh, tänk om jag fick uppleva denna dag igen...


Fylld av förväntan och lycka!


Så kom han min drömprins och hämtade mig med sin vita limousine.... Hi hi.

Nej nu ska jag göra mig iordning så att jag kan prova klänningen och sedan gå på bröllop.


Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Louise

Vad fina ni var :)

2010-06-19 @ 11:04:51
Postat av: Anna G

Så fina! Och klänningen är jättefin! Bättre än den Viktoria hade tycker jag =) Förstår att det känns skönt att komma i den igen, alltid en vinst. Kram

2010-06-19 @ 20:26:55
URL: http://dorissmycken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0