Telia var god dröj

I tisdags hade vi fel på telefonen. Vi felanmälde och de ringde tillbaka. Jag skulle då testa med en sladdtelefon. Lånade grannens och kom fram till att telefonen fortfarande var död. De skulle då skicka ut en tekniker... trodde jag.  Senare på eftermiddagen funkade telefonen igen. Bra! 

I dag vid 10-tiden ringde det på dörren, jag öppnade inte, då jag inte hade klätt mig än. Telefonen ringde och jag svarade. Då var det en relacomkille (telia) som stod utanför och frågade om jag hade fel på telefonen. Nej, sa jag den funkar. Den började funka samma dag som vi felanmälde. Jaha, sa han, då får jag åka igen. Japp.

Herregud, vad har telia gjort på dessa dagar. I tisdags felanmälde vi, idag fredag kommer han! Har de ingen koll?

Tur att telefonen fungerade ialla fall. Annars hade vi tydligen fått vara utan i tre dagar.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0