Yes!

Jag var skitduktig i lördags. När klockan var runt 15-tiden och vattnet hade kommit tillbaka. Per hade satt på en dålig film, Astrid skulle sova. Då ni... jag svidade om och drog ut och sprang! Så skönt, när det var klart... Kände mig så duktig och nöjd. När jag vaknade på söndagen kände jag mig ännu nöjdare med tanke på vädret i igår.

I går var förresten hela familjen duktig. Vi var till Herrhagskyrkan på gudstjänst. Lucas är ju med i kyrkans barntimme och det var en gudstjänst mer anpassad för barn. Det var nog den bästa gudstjänst jag har varit med om. Har ju varit med på några i och med när jag var med i kören Wox Maria i Domkyrkan. De gudstjänsterna är inte värst roliga.

I går eftermiddag var vi ut till familjen F på Hammarö. Trevligt trevligt. Kul att sitta och prata med dem. Det kan bli så att i sommar kommer jag att göra tältpremiär... vad tror ni om det? Jag är inget stort fan av tält, men man kan kanske ändra sig :)

Nej nu måste vi göra oss iordning för en ny dag. Tror att det blir en tur till bibblan.

Kram

Kommentarer
Postat av: Lina

Trevligt att ses i helgen. Vad Astrid hade växt!! stora tjejen. Kramar från ett regnigt Hammarö.

2010-03-23 @ 10:19:51
Postat av: Anneli

Vad ska du eller ni hitta på i sommar då, när du skriver tältpremiär??? Nyfiken är jag

Astrid kommer nog inte hålla sig lugn, måste ju utforska en hel del

2010-03-24 @ 16:43:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0