Kryckor fram igen

Japp idag får de åka fram igen. Kryckorna... är skitarg på min kropp... har fått jätteont i hälsporren igen. Började känna av mer smärta när jag minskade ner på dosen med antiinflammatioriskt. (långt ord). Skulle gå med Ludwig till skolan nu på eftermiddagen men kände att det går inte. Ringde Per som fick komma och ta över utvecklingssamtalet. Suck! Ska ringa vårdcentralen i morgon och höra efter vad jag kan göra. Har ju ingen lust att knapra piller i all evighet även om ryggen blev bättre. Usch och fy!

Vägde mig idag också och denna vecka gick det inte lika bra men ändå -0,3 i alla fall. Huvudsaken är att det är ner. Nya tag gäller.

Nu är jag så trött att jag snart slår pannan i tangentbordet. Grabbarna är ute, Astrid sover och jag ska göra som min dotter. I kväll är det Tupperware hos syrran.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0