Mysigt

Nu är Per och Ludwig i Stockholm. Ludwig ska tävla i karate i morgon. Hoppas det går bra för honom. Det har tydligen gått bra på träningen enl. Per så jag hoppas han har rätt!

I dag har jag varit på vårdcentralen för att kolla upp ett födelsemärke. Doktorn trodde inte att det var någon fara med märket, men jag vill ta bort det ändå. Kommer att få en tid för det snart. Usch, jag hade laddat för att ta bort det idag. Jag är skitnervös för detta. De kommer att skära i mig och jag kommer att sys... hua! Jag föder hellre barn och blir sydd några stygn "därnere". Men jag kanske är konstig jag...

Astrid är nu också förkyld, idag har hon mått skit. Har mest velat bli buren... det funkade dåligt då jag städade och senare på em var nere i tvättstugan och tvättade sofftyget. Men det gick rätt bra ändå hon får ju hänga på armen så gott det går. Mamma var förbi på kvällen och kunde bära lite.

Jag är inte heller helt kry, har hosta och svårt att andas. Men jag får lite luft ialla fall. :)

Ludwig ringde förut från hotellet och pratade. Det är så mysigt när de har blivit så stora att man kan prata i telefon med dem. Han hade mycket att berätta och det var jättekul att höra på honom. Han är nog jättenervös nu skulle jag tro. Hoppas att han kan sova bra ialla fall.

Nej, man kanske skulle krypa ner i sängen här också... Astrid skiter ju i att det är lördag i morgon. Hon vaknar kanske tidigt... men jag hoppas hoppas att hon ialla fall sover till 08.00 eller näst bästa 07.30...

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0