Sköna maj välkommen!

Nu vill jag ha riktig vår! Komsikomsi lilla våren...

På första maj ska det vara solsken, men inte här.

I dag ska jag få träffa den nya familjemedlemen inne hos grannarna. Liam blir hans namn och jag tjuvkikade på honom i går när de kom hem. De är ju så små när de är nyfödda. Det är något som jag glömmer bort varje gång. Astrid blev som en jätte jämfört med Liam.



Cissa: Så fin blev Astrid i tröjan.

Om ni tittar på Astrids arm så ser ni också att hon har ett armband på sig. Ett av dem hon fick när hon döptes. Hon tycker att hon är så fin och det har bara varit i munnen några gånger...


Jag äter nu dikofenak för min fot och det går sakta framåt. Ett stort pluss med tabletterna är att min rygg mår skitbra! Jag har bestämt mig för att utveckla ett beroende av dessa underbara piller! Frågan dök också upp i mitt huvud om jag har gått omkring i flera år med en inflammation i ryggen? Kan ju inte vara bra...  Vi får se vart detta leder.

Saknar att inte kunna springa eller gå långpromenader. Är ju typiskt mig att när jag väl har hittat något som funkar så ska det skita sig. Men jag kommer igen, jag ska bara läka och köpa nya skor först.

Kram

Kommentarer
Postat av: Cissa

Lika söt som vanligt i den fina tröjan :)

2010-05-03 @ 21:15:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0