Sommar!

Härligt väder det är nu! Äntligen får man gå i sommarkläder. Känns så gött att inte behöva alla ytterkläder längre. Barnen uppskattar nog det mest...

Nu är Per i huvudstaden och jag är ensam med alla barnen. Låter som att jag har hur många som helst och ibland känns det nog så också... Men för det mesta går det bra. Bara de är snälla och har glorian uppfälld över skallen så fixar det sig.

I dag var det dags för viktväktarna igen. Hade verkligen ingen aning om hur det hade gått. Det gick jättebra under veckan men i helgen tycker jag att jag har ätit mycket. Jag har visserligen noterat allt jag har stoppat i mig men man vet ju aldrig. Det var med darriga ben jag ställde mig på vågen... Sa till konsulenten att jag har ätit som en häst i helgen, hon noterade min vikt och sa att det var nog en liten häst det. Jag hade gått ner -1,7 kg. Herregud vad det gick bra denna vecka. Med min statistik så kommer det inte att gå lika bra denna vecka. Men jag är nöjd över alla gram jag går ner. Skönt att kunna komma i de kläder jag hade en gång i tiden...

I kväll kommer mamma en sväng och ska dricka vin med mig på balkonen. Det ska bli skönt.

Nu vaknade Astrid!

Kram

Kommentarer
Postat av: Anneli

Louise, det kommer att gå bra denna vecka med och nästa o nästa med. Tro på dig själv så går du ner dem kilo som ska bort.

Imorrn blir det gården en sväng i solen med lite kaffe

2010-05-31 @ 21:04:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0