Jorå

På det nya jobbet går det bra. Tackar som frågar :)  *ironi*

Dagarna går fort som bara den. Det är fullt upp med alla barn. Tycker att jag har kommit in i jobbet ganska bra nu. Vet vad alla heter och det är viktigt. Håller nu på att lära mig alla barns rutiner... är dålig på att komma ihåg att de ska typ nappen vid vila. Mina barn har ju aldrig haft napp så det är inget naturligt för mig. Fast jag har inte glömt någon än ialla fall.

Jobbar heltid nu så det är fullt upp, när man kommer hem har man ju liksom lite jobb kvar. Men det rullar på och en fördel är att det blir ju bara ljusare och ljusare ute. Ett stort plus så här i januari.

Kram

Kommentarer
Postat av: Anna G

Vad kul att det går bra o du verkar trivas! Skulle kunna tänka mig att jobba som försk. lärare men jag orkar inte läsa.... =) Kram

2011-01-19 @ 22:54:47
URL: http://dorisfunderar.blogspot.com
Postat av: Nina

Kul att det känns bra, hoppas det kan bli något långvarigt av det så du får jobba med det du utbildat dig till =)

Hade du svarat när jag ringde så hade jag frågat hihi

Kram Nina

2011-01-20 @ 09:44:11
URL: http://www.ninasegen.blogspot.com
Postat av: per

"fullt upp, när man kommer hem" Det låter som om jag inte gör någonting. Vad har du fullt upp med då. Barn hämtade från skola och dagis, maten ofta klar när du kommer hem. Vad har du kvar som räknas som fullt upp. är det att duscha tills nästa dag,eller!!

2011-01-23 @ 11:15:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0